INFODEFENSA RAMON EMTAN

אמתן משפרת את אקדח רמון בשיתוף המשמר האזרחי INFODEFENSA

יום שישי, 27 בינואר, 2023, 09:00
אקדח רמון, שנרכש על ידי המשמר האזרחי בחוזה ציבורי ותחרותי כנשק רגולטורי, שופר בכשירותו ובאמינותו בשיתוף המכון החמוש עצמו, כפי שמסבירים בחברה שבבעלותו, חברת אמתן הישראלית. ונציגה בספרד ,Guardian Homeland Security S.A.
לטענת חברות אלו, אמינותם של אקדחי רמון הוכחה בתוכנית בדיקת הקבלה הטכנית של שירות החימוש של המשמר האזרחי, מהתובעניות הידועות ושמעט מדינות בעולם מיישמות בדרגה כזו של קפדנות. מכסה את כל התקלות האפשריות שעלולות להתרחש במרווחי בטיחות ואיכות גבוהים מאוד.
בסך הכל בוצעו 12 בדיקות, בין היתר, סתימת הקנה, אורך חיים שימושי, פעולה בתנאים לא נוחים, עמידות למוצרים כימיים, פונקציונליות ותפעול, ולאחריהם האקדח רמון היה המוערך ביותר לפני תחרות ישירה, גלוק, בדייקנות, באורך ובארגונומיה ותפעול.
ספציפית, בכל המבחנים הטכניים (35 נקודות), הגיע אקדח רמון למקום הראשון (34.86 נקודות), ואחריו הנשקים שהציגו החברות האחרות, גלוק (28.34) ו-Uniformidad y Suministros de Protection S.L. (22.77).
עם התוצאות ביד, החברה הסבירה כי הרמון הוא נשק "איכותי", אשר נתון "לתוכנית בדיקה קפדנית ושיטתית בשלב ההערכה של תיק הרכישה, כמו גם לכלי הנשק שהוצגו בהצעות אחרות. חברות".
מבחני ההערכה נכללים ב-PPT של המכרז, אשר כזכור, "חוזר על כל אחת מהאספקות התואמות לתשלומים השנתיים, לאחר קבלת החוזה, ובמטרה להבטיח לצמיתות את איכות האספקה".
הבדיקות בוצעו ב"מתקני SAEP בוולדמורו והתחמושת ששימשה הייתה זו שסופקה על ידי המשמר האזרחי". במקרה של בדיקות אבטחת איכות אספקה ​​עוקבות, הן ב-2021 והן ב-2022, אלו "בוצעו במתקני מפעל אמתן עצמו במדינת ישראל והתחמושת ששימשה הייתה בעלת אישור נאט"ו. הבדיקות האמורות בוצעו ונבדקו בנוכחות משלחת טכנית של שירות החימוש של המשמר האזרחי".
עוד מדווחות שתי החברות כי ביחס לכשלים לכאורה של האקדח, אלו לא התגלו במהלך בדיקות הקבלה הטכניות שבוצעו תוך דגימה של שני אקדחים אקראיים מכל אצווה של 1,000 אקדחים, סה"כ שישה. שלושה אצווה. רובים. הפסקות החילוץ הדייקניות דווחו בחודש ספטמבר אשתקד והוגבלו לסוג תחמושת של שנה מסוימת, שלפיהן הציעה חברת אמתן שיפור במסמר החולץ שנלמד, נבדק והתקבל על ידי הטכנאים של שירות החימוש. בחברה מסבירים כי הפתרון של אירועים אלו אושר לאחר החלפת מסמר החולץ בכל האקדחים שסופקו (6,144 בסך הכל).
כמו כן, חברת אמתן ערכה יום הדרכה ספציפי (על פי החוזה) לאקדח רמון ולימודו נכלל בתוכנית הימים לעדכון ידע לתחזוקה בשירות חימוש וציוד המשטרה.
אקדח רמון
infodefensa.com
חזור לאקדח רמון - ספרד

3 תגובות

רכשתי אקדח רמון ואני ממש נהנה ליריות בו במטווחים.
אשמח לקבל את כלל רשימת השיפורים שניתן להוסיף לאקדח.

יוסי עמיאל

מעוניין 0523730114

עזורי

מעוניין

עזורי

השארת תגובה

שים לב, תגובות צריכות לעבור אישור מנהל לפני שהם מפורסמות.